[b][color=#000000]in-game navn:[/color][/b][b][color=#000000]SteamID32: [/color][/b][b][color=#000000]Dit rigtige navn:[/color][/b] [b][color=#000000]Din alder:[/color][/b] [b][color=#000000]Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) [/color][/b] [b][color=#000000]Har du kendskab til ULX?:[/color][/b] [b][color=#000000]Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?)[/color][/b] [b][color=#000000]Hvorfor skal vi vælge dig?:[/color][/b] [b][color=#000000]Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan?[/color][/b] [b][color=#000000]På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”.[/color][/b] [b][color=#000000]Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.):[/color][/b]
in-game navn:SteamID32: Dit rigtige navn: Din alder: Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) Har du kendskab til ULX?: Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) Hvorfor skal vi vælge dig?: Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.):